Selecteer een pagina

Ondertekening Coalitieakkoord

door | jun 15, 2026

Vandaag hebben we samen met SGP Renswoude het coalitieakkoord ondertekend.

Een bijzonder moment. Een stap vooruit, gebouwd op vertrouwen, samenwerking en de overtuiging dat Renswoude nog mooier, sterker en toekomstbestendiger wordt.

Morgen presenteren we het akkoord aan de gemeenteraad. We zijn trots op wat er ligt. Niet omdat we denken alle antwoorden te hebben, maar omdat dit akkoord is geschreven met oog voor wat inwoners belangrijk vinden: een fijn dorp om te wonen, op te groeien, te ondernemen en naar elkaar om te kijken.

Namens OPRenswoude wordt Odile de Man voorgedragen als wethouder. Namens SGP Renswoude is dat Henk van der Schoor. Samen kijken we met energie en vertrouwen vooruit naar de komende jaren.

Voor ons begint het echte werk nu pas. Luisteren, samenwerken en doen wat nodig is om Renswoude iedere dag een klein stapje verder te brengen. Open, eerlijk en dichtbij de inwoners die ons dat vertrouwen hebben gegeven.

Want uiteindelijk maken we de toekomst van Renswoude niet alleen vanuit het gemeentehuis, maar vooral samen met elkaar.

Op naar een mooie nieuwe periode voor Renswoude.

Ander nieuws

Verkiezingsprogramma 2026

Verkiezingsprogramma 2026

Ons verkiezingsprogramma voor de gemeenteraadsverkiezingen van 18 maart 2026 is klaar en vanaf nu online te lezen. In dit programma leest u waar wij als OP Renswoude voor staan: een sterk en zelfstandig dorp, met oog voor wat écht belangrijk is voor onze inwoners. Van...

Lees meer
Erik Mandersloot beëdigd als raadslid OPRenswoude

Erik Mandersloot beëdigd als raadslid OPRenswoude

Renswoude, 17 september 2024 – Erik Mandersloot is officieel beëdigd als lid van gemeenteraad van Renswoude. Hij neemt de raadszetel over van Bart Bisschop, die zijn functie neerlegt. De gemeenteraad van Renswoude bestaat uit 11 raadsleden, waarvan Onafhankelijke...

Lees meer